#cool

 
hahaha sista bilden... 

var hos Maja inatt efter att ha varit där med familjen och haft den tradiotinella paketleken! bilderna är resultatet efter att Maja duschade och jag blevöverlycklig eftersom nina ligger still så man kan ta bilder. Det resulterade i 5768687 bilder på henne i min kamera. 
 
imorgon åker jag,min familj och mormor till fjällen, GÖÖTT!
 
 

there is no time for us

 
 
 
en väldigt,väldigt go låt. Tackar min kusse som visade mig denna, har vart det enda jag lyssnat på senaste dygnet, haha... #emo ? 
 
det som är bra med denna video är en kille som gråter nån gång i mitten, och tjejen som skriker "jag älskar dig!" i början. Kalla mig hemsk och känslokall, men kunde inte låta bliattskratta, så fult haha!

x-mas

 
julafton firas med släkt och lite familjevänner, såå mysigt!
fick massa fina saker, so happy! snart bär det av till vänersnäs för att äga sönder Maja i pulkaåkning, hellyeah. 

do they know it´s christmas?

 
såjäävla lycklig och hyper eftersom det är frekin' julafton i övermorgon. damn. 

feelin´ good

 
ååh den sista bilden är så ... omogen? haha! men annars blir de för seriöst, och så kan vi inte ha det .. :) 
 
jullov nu, har fått betygen och är jättenöjd, jul snart, ska eventuellt träffa min saknade vän och min bror kommer snart hem!! 
L Y C K L I G
 
 

HAHAHAHAHA


hur söt?!

 
hahaha! hittade gamla charmiga bilder för ett tag sedan, hur söta!? Love som står för underhållningen såklart! :D

yesterday

 
lillebror (som inte är så liten längre, han har vuxit om mig den ungen!) fyller imorgon 12 år, men firades igår av  hela släkten. Han fick då en cykel i största storlek som fanns,haha. han har provkört idag redan! är dock oroad över att han inte lär kunna få några barn om han sätter sig fel på den cykeln,haha....
 
/S

why do we fall inlove so easy?

lyssnar på musik och försöker påbörja min rapport om träning.. svårt att få ihop någonting när man håller på att somna hela tiden.. sjukt trött alltså!
har knappt sovit någonting denna veckan.. inte bra alls :(
får la skriva lite nu så jag kan lägga mig tidigt... hejhej

Jul på Liseberg och mer estetiskt såklart!

haha bildbomb.....

Estetisk

 
uuurlycklig at the moment, eftersom det snöar så mycket,weehooo!
bildern är från veckan, julbak, snöglädje och annat estetiskt. /Zaanne

head up, stay strong, fake a smike and move on

blandat från hösten/vintern.. jag är världens lyckligaste som har så fina vänner!


hotdog

kom precis in från lek i snön med korven..man kan aödrig tröttna på att leka i snön alltså, de är för roligt! skulle kunna springa runt helt ensam och slänga mig och rulla mig, så himla kul !
nu blir de historiaplugg i några timmar...


julkalendermys 1 december!!!


RSS 2.0