så lycklig

..... eftersom det är snö ute. ska nog ta en dag och bara sitta och kolla på den, eftersom den säkert är borta snart igen. (optimistsanne)
dessutom är det julkalendern i morgon,(!!!!!!!!!!!) enda tråkiga är att jag numera är den enda i min familj som vill se det,men ska allt få upp mina syskon med lite våld. :))

just because you are breathing doesn't mean you are alive


hey ho lets go


pluggar

precis såhär glad blir jag av att läsa historia! extra kul när man vet att allt måste vara klart imorn....


hej sannemaja

 
1. jag och maja för kanske 4 år sedan? jag var emo som ni ser :)))) 2. jag sjöngi lördags, och då försvann mina ögon och bryn. kvar var en jättemun och näsa. 3. försökte äta på majas skinka nu i juletid 4. blev arg när jag inte fick mer skinka..
 
hihi 
 

sjuk och go

 
kvallan är bäst,mest för att ni inte ska kunna se hur äcklig jag verkligen är. puss.
 

mat och matte


skola<3333


avslutar helgen med kvällsprommis


tattoo

305503_565408470143016_933495603_n_large
Tumblr_lyxp2qji3j1qlstgxo1_500_large
Tumblr_mduy3chp4s1rwdqlko1_500_largeTumblr_m4j9h5shlu1ru28ezo1_500_large

Mc Lovin' ye


-ahah


RSS 2.0