jag vill ha den här hunden


love you guys

 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

så sant så sant /maja


visst du kan skratta och låtsas som ingenting, men jag vet allt om dig för du har varit min


lyxfrukost när man är sjuk

började må dåligt igårkväll och vaknade inatt med hemskt illamående, därför är jag hemma från skolan idag.. har feber och är helt matt men ska ändå försöka plugga en del.
Åt en riktig frukt-frukost förut. Gjorde bananpannkaka (på en halv banan och ett ägg), med bananskivor på, Pressade apelisjuice, åt äppleklyftor med kanel och drack mjölk! perfekt frukost!
nu ska jag skriva lite på ett tal vi ska ha i svenskan.. ha de bra! :D /maja

musikal


hola senorita!

imorgon är det 1 vecka innan jag och denna böna åker till paris!

~ det kommer aldrig att vara över för mig ~


musikal

ciao, musikalen tar all tid...
men här kommer en snabb updatering:
mitt liv är topppen och jag är otroligt lycklig!
/maja


oh happy day !

en riktigt bra dag idag då jag redan fått gjort massor av saker! vaknade 07.15 och körde Tabata med mammsen direkt, åt go frulle och pluggade sedan i några timmar, fick en stor del av läxhögen gjord! nu har jag precis kört 45min pilates och ska just städa mitt rum innan maten! sen blir den långprommis med vovven och två timmar styrka i gymmix! välbehövlig dag! /maja


lördag


vill han in tro?


sorry broes

... men just nu är mitt liv tillägnat skolan. gör allt för dig, love you♥
 
ironi,gåochdöskoljevel

i'm not afraid to walk this world alone


bbbb-day barn


går och lägger mig sista kvällen som 16-åring!!


arg på maja

eftersom hon är så jäävla hurtig och tränar hela tiden, haha!
ska dock träna lite rugby imorrn, astaggad!! har ej tränat sedan håckes, haha... 
sitter förövrigt och är jättenervös eftersom jag har insett att jag ska ha uppsjungning för musikestet (även o
 
me @ the moment. 
m jag sökte det som 2:a val..) och inte har en frekking idea of what I am supposed 2 sing. asskraj. help me. 
 
 

1 från Trysil


måndag

har, som jag sa förut, fått riktigt mycket gjort idag, vilket är superskönt!
kommer missa två hela veckor av skolan nu pga. musikalen så det blir mycket hemmaplugg!
nu ska jag packa upp mina väskor och fixa lite i mitt rum, sen blir det nog soffan resten av kvällen, ett pass tabata med mamma innan bara! ha de bra!!/ma

(bilder på min fina bebis från prommisen i det fina vädret förut!)


hello sverige

nu är vi tillbaka från trysil (sorgligt nog, hade gärna stannat några veckor till).
har studiedag idag vilket är riktigt välbehövligt!
Har redan fått massa gjort idag: pluggat naturkunskap, vart ute och sprungit med ville och kört två styrkapass! Nu återstår mer plugg och städning av rummet.. !
jag har inte lagt in några bilkder i datorn ännu så trysilbilder får ni en annan dag! pusspuss /maja

sötaste ever

 
 
så sööööt <33333333333

sjuk

astråkigt att jag är sjuk då vi ska till fjällen IMORRN.... men men, tycker det ska bli så kul så jag lär strunta i lite feber! längtar dessutom efter min gosemaja. ♥
 
jag, sist i fjällen...haha!
 

bästa jag vet

 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

världens goaste tjockis


the luckiest girl on the planet

 
 
Djmk556434654_large60052569_12903954_115347664_largeTumblr_l4carv7awz1qa4b3ao1_r1_500_large
 
min bästavän gör mig till världens lyckligaste tjej.. utan sanne hade jag inte vart värd någonting.

#love


bilder från kvällsprommisen igår /maja


tieep detta fick jag med mig hem från överby (dah)


mattestugan!!/maja


RSS 2.0