I'm back.

hello världen!
 
tillbaka efter ett tag, nu kan jag blogga igen! :D
har inte hänt så mycket det senaste, mer än att jag var i trelleborg och kollade på rugby (hade feber, men trodde att jag kunde spela i alla fall... haha, det gick ej!), hade skolvecka och i lördags spelade jag min första serie-dammatch! hur kul som helst, vi vann med 109-5 och det var så spännande. orkade dock inte spela hela matchen, blev svitrött, det spelas nämligen 2x40 minuter...  på kvällen åkte jag till Hanna och träffade Alexandra, Hanna h,carro,Alice och Madde. så mitt liv flyter på! PUSS 
 
 
(skulle till vårdcentralen, tappat bort min lapp, de ringde, pappa svara, mobilen dog. pappa blev arg och jag blev rädd.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0