hej igen!

blev ett litet uppehåll där ja, haha!
sitter just nu i ridkläder och ska egentligen packa, men är så stressad att jag inte vet vad jag ska göra hah...ska nämligen till växjö i morgon för att spela sjumannarugby, SÅ TAGGAD och nervös så det går inte!! 
min andra cup med damerna, men ändå,sjukt! har vart smånervös sen en månad tillbaka... 
 
skan även ägna lite uppmärksamheet åt min kusin Anna  som pååminnde mig om denna blogg, hah! klicka på hennes namn och ni kommer till hennes fina blogg! 
 
nej, ska nu återgå till packandet, och pluggandet... har engelska och franska till imorrn, men det blir nog inga problem! :)
/ S
 
(gick ej att ladda uppbilder, arg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0